مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-27سياسي

عملکرد مسئولان زیر ذره بین ستاد امر به معروف و نهی از منکر


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مهمترین حوزه امر به معروف و نهی از منکرعملکر مسئولان است، گفت: مسئولان باید ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر را داشته باشند و برآشفته نشوند و مسائل را توجیه نکنند بلکه شفاف پاسخ دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام ابوالفضل احمدی صبح امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به اینکه مهمترین حوزه امربه معروف و نهی از منکرعملکر مسئولان است، گفت: مسئولان باید ظرفیت امربه معروف و نهی از منکر را داشته باشند و برآشفته نشوند و مسائل را توجیه نکنند بلکه شفاف پاسخ دهند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از مطالبات آحاد مردم این روزها صدور قبوض نجومی گاز است که هزینه زیادی برای مردم ایجاد کرده و البته استانداری در این خصوص پیگیر است.

وی با بیان اینکه مردم از استاندار انتظار دارند که با فساد مبارزه کند، افزود: این مبارزه باید نمود خارجی داشته باشد و اگر اقدامی صورت گرفته باید به مردم گزارش داده شود و اگر نشده باید به مردم توضیح دهند .

احمدی با اشاره به اینکه مردم از برخورد مدیران در ادارات گله مند هستند، اضافه کرد: برخی از مدیران با مردم برخورد مناسبی ندارند و در ادارات رانت، پارتی بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مسئولان زیر ذره بین ستاد امر به معروف و نهی از منکر

عملکرد مسئولان زیر ذره بین ستاد امر به معروف و نهی از منکر