مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:412023-01-27سياسي

«آزادی» بهانه غرب برای توهین به مقدسات مسلمانان است


امام جمعه دامغان ضمن محکومیت اقدام کشورهای اروپایی در اهانت به قرآن کریم و اسلام، گفت: «آزادی» بهانه غرب برای توهین به مقدسات مسلمانان و تفرقه افکنی است.

- دامغان- امام جمعه دامغان ضمن محکومیت اقدام کشورهای اروپایی در اهانت به قرآن کریم و اسلام، گفت: آزادی بهانه غرب برای توهین به مقدسات مسلمانان و تفرقه افکنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) به اهانت قرآن از سوی دولت سوئد در مقابل سفارت ترکیه اشاره کرد و بیان داشت: این اهانت به بهانه آزادی بیان صورت گرفت تا بار دیگر مشخص شود که اروپایی ها آزادی را بهانه ای برای توهین و تفرقه افکنی می دانند.

وی با بیان اینکه دلیل این اقدامات موهن، ترس دشمنان از قرآن به عنوان کلام حق است که به مصابه نور هدایت محسوب می شود، افزود: دشمنان اسلام و قرآن باید بدانند آینده متعلق به مسلمانان است و با این اهانت راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه دامغان در ادامه با بیان اینکه مشارکت مردم در جشن های انقلاب نمونه بارز جهاد تبیین است، تاکید کرد: خروجی جشن های انقلاب شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آزادی» بهانه غرب برای توهین به مقدسات مسلمانان است

«آزادی» بهانه غرب برای توهین به مقدسات مسلمانان است