مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-27سياسي

امام جمعه تهران: طرح عفاف و حجاب به همه ادارات ابلاغ شده


در لیست تحریم ها ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز قرار دارد اما به فضل الهی امروز در تمام وزارتخانه ها و ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و طرح عفاف و حجاب تهیه شده و به همه ادارات ابلاغ شده است.

- در لیست تحریم ها ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز قرار دارد اما به فضل الهی امروز در تمام وزارتخانه ها و ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و طرح عفاف و حجاب تهیه شده و به همه ادارات ابلاغ شده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها امنیت و آسایش را برای ملت ایران به ارمغان آورده، بلکه اروپایی ها را از آتشی که با دست خودشان ایجاد کردند نجات داد؛ اما بهتر است که اروپایی ها بدانند که با اقدام اخیر آنها سپاه از گذشته قویتر خواهد شد و دماغ آنها را بیشتر از سابق بر خاک خواهد مالید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید کاظم صدیقی در خطبه عبادی نمازجمعه این هفته تهران ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی بیان کرد: همه ملت ایران و همه دلدادگان به دین و مکتب پیامبر و همه نورانیانی که مشعل قرآن بر دل آنها تابیده را به پرهیز از آنچه خدا را خشنود نمی کند و اقبال به آنچه که خدا را خشنود می سازد، دعوت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تهران: طرح عفاف و حجاب به همه ادارات ابلاغ شده

امام جمعه تهران: طرح عفاف و حجاب به همه ادارات ابلاغ شده