مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:122023-01-27سياسي

دهه فجر فریاد بلند علیه ناامیدی است/ ما در برابر بی ادبی غرب ادب پیشه کردیم


امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت بزرگی برای نمایش اقتدار و توفیقات نظام و میهن اسلامی است، گفت: در دهه فجر باید علیه تزریق ناامیدی در جامعه فریاد زد.

- ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت بزرگی برای نمایش اقتدار و توفیقات نظام و میهن اسلامی است، گفت: در دهه فجر باید علیه تزریق ناامیدی در جامعه فریاد زد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نماز سیاسی و عبادی جمعه شهر گرگان با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیزگاری، اظهار کرد: ماه رجبماه خودسازی و آمادگی برای میهمانی خداست که باید از آن به عنوان دروازه رحمت و مغفرت خدا نام برد.

وی با بیان اینکه در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و یادآوری عظمت به خاک مالیدن بینی استکبارگران هستیم، افزود: نباید بگذاریم برخی با سیاه نمایی و کتمان توفیقات نظام جمهوری اسلامی به جای افق روشنی که در انتظار کشور است ناامیدی را به جان جوانان ما رسوخ دهد.

امام جمعه گرگان با اشاره به ضرورت احترام و تکریم همگان به مقدسات دینی و مذهبی اعم از همه ادیان، خاطرنشان کرد: ما مسلمانان خود را مقید به احترام و حرمت به کتب دینی و مقدسات همه ادیان الهی می دانیم و انتظار داریم پیروان سایر ادیان نیز این اصل مهم را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر فریاد بلند علیه ناامیدی است/ ما در برابر بی ادبی غرب ادب پیشه کردیم

دهه فجر فریاد بلند علیه ناامیدی است/ ما در برابر بی ادبی غرب ادب پیشه کردیم