مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 08:002023-01-27سياسي

ایجاد سامانه جامع بیماران مبتلا به سرطان


مدیرعامل شبکه ملی خیرین حوزه سرطان، از ایجاد سامانه جامع بیماران مبتلا به سرطان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مهرابی بهار، در دومین همایش ملی سرطان افزود: شبکه ملی خیرین حوزه سرطان به همت 10 خیریه بزرگ فعال در این حوزه و همکاری معاونت اجتماعی وزارت بهداشت تشکیل شده و هدف آن هم افزایی و هماهنگی بین مؤسسات و جلوگیری از موازی کاری بوده است.

وی با بیان اینکه نگاه شبکه ملی خیرین برای هدفمند کردن فعالیت خیریه ها، مدیریتی نیست، اظهار داشت: شبکه ملی خیرین به خیریه هایی که در این حوزه نیاز به کمک دارند، مشاوره می دهد.

مهرابی بهار درباره اهمیت حضور شبکه ملی خیرین در دومین همایش ملی سرطان، اظهار داشت: 4 فوریه هر سال از سوی سازمان بین المللی کنترل سرطان(uicc) به عنوان روز جهانی سرطان نامگذاری شده است، اما در ایران به دلیل شیوع بالای سرطان روز جهانی سرطان با عنوان هفته ملی سرطان شناخته می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی مکسا، با بیان اینکه امسال نام روزهای هفته ملی سرطان توسط شبکه ملی خیرین نامگذاری شده است، افزود: سال های قبل وزارت بهداشت این نامگذاری را انجام می داد.

مدیرعامل شبکه ملی خیرین حوزه سرطان، برگزاری دومین همایش ملی سرطان را فرصتی برای استادان، پزشکان، متخصصان و رؤسای انجمن های علمی و تحقیقی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سامانه جامع بیماران مبتلا به سرطان

ایجاد سامانه جامع بیماران مبتلا به سرطان