مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 21:452023-01-26سياسي

دشمن به دنبال تخریب جایگاه فرزندآوری و مادری است


نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستان گفت: دشمن در تلاش است تا جایگاه مادری و فرزندآوری را در جوامع اسلامی به فساد بکشد تا از این طریق یک جامعه را نابود کند.

- حجت الاسلام علی اصحابی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت وجیه سادات علوی همسر مرحوم آیت الله طاهری اظهار کرد: امام حسن عسکری (ع) در رابطه با شخصیت بی بدیل حضرت زهرا (س) فرموده است،شیعیان ما هر زمان دچار گرفتاری شوند به ما اهل بیت مراجعه می کنند ، همان طور که ما اهل بیت حجت خدا بر مردم هستیم، حضرت زهرا (س) حجت خدا بر ما اهل بیت است و در زمان گرفتاری ها به ایشان متوسل می شویم.

سرپرست دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان گلستان بیان کرد: حضرت محمد (ص) هر زمان که قصد داشتند عازم سفر شوند حضرت زهرا را در آغوش می گرفت و در هنگام بازگشت از سفر نیز قبل از دیگران به دیدار زهرای اطهر می رفت و آن حضرت را ام ابیها به معنای مادر پدر لقب دادند.

اصحابی با بیان اینکه خداوند پیامبر (ص)،حضرت علی (ع) و فرزندان فاطمه (س) را در حدیث شریف کسا به واسطه آن حضرت معرفی می کند که نشان از عظمت شخصیت ایشان است، تصریح کرد: جبهه مقاومتی که در جمهوری اسلامی ایران است نتیجه پرورش فرزندان در دامان مادران انقلابی این سرزمین است و به همین دلیل دشمن تلاش می کند مادران جامعه را به تبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال تخریب جایگاه فرزندآوری و مادری است

دشمن به دنبال تخریب جایگاه فرزندآوری و مادری است