مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 21:402023-01-26سياسي

سالگرد آیت الله جزایری مروج در اهواز برگزار می شود


به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال آیت الله سید محمدجعفر جزایری مروج آیین بزرگداشتی در اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال عالم وارسته آیت الله سید محمدجعفر جزایری مروج آیین بزرگداشتی با حضور علما، روحانیون و طلاب علوم دینی در اهواز برگزار می شود.

این به مناسبت فرا رسیدن بیست و چهارمین سالگرد ارتحال عالم وارسته آیت الله سید محمدجعفر جزایری مروج روز جمعه هفتم بهمن ماه سال 1401 در آستانه ولادت باسعادت حضرت مولاعلی(ع) از ساعت 7 صبح برگزار می شود.

در این برنامه که با حضور اقشار مختلف مردم در مهدیه اهواز واقع در خیابان شهید سید حسین علم الهدی، بین خیابان سلمان فارسی و خیابان شهید کافی برگزار می‎شود که دعای ندبه نیز به یاد عالم دینی آیت الله سید محمدجعفر جزایری مروج قرائت خواهد شد.

آیت الله سید محمدجعفر جزایری مروج در شوشتر چشم به جهان گشود و پس از عمری تحصیل و تدریس علوم دینی سرانجام در بامداد شنبه 22 اسفندماه سال 1377 مطابق با 25 ذیقعده سال 1419 هجری قمری در حدود نود سالگی، دعوت حق را لبیک گفت و چشم از جهان فرو بست.

پیکر مطهر آن عالم وارسته از تهران به قم انتقال یافت و پس از اقامه نماز توسط آیت الله العظمی حسین وحید خراسانی، در صحن مطهر حرم حضرت معصومه(ع) آرام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالگرد آیت الله جزایری مروج در اهواز برگزار می شود

سالگرد آیت الله جزایری مروج در اهواز برگزار می شود