مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 21:302023-01-26ورزشي

کمک داور ویدئویی ویژه برای کاتالان ها!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،بارسلونا دیشب در یک چهارم نهایی کوپا دل ری میزبان رئال سوسیداد بود و موفق شد حریفش را 1-0 شکست دهد.

کی از اتفاقات مهم این بازی اخراج براییس مندز، - بحث درباره داوری دیدار دیشب بارسلونا و سوسیداد در اسپانیا داغ است و عده زیادی از کارشناسان فوتبال و فوتبالی های در این کشور به عملکرد داور این مسابقه اعتراض دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،بارسلونا دیشب در یک چهارم نهایی کوپا دل ری میزبان رئال سوسیداد بود و موفق شد حریفش را 1-0 شکست دهد.

کی از اتفاقات مهم این بازی اخراج براییس مندز، بازیکن سوسیداد بود، که باعث شد این تیم پنجاه دقیقه 10 نفره مقابل بارسا بازی کند.

براییس مندز به خاطر انجام یک تکل خشن با دریافت کارت قرمز جریمه شد و زمین را ترک کرد.

اما سوسیداد و بسیاری دیگر در اسپانیا از تصمیم داور راضی نیستند چرا که معتقدند در بازی قبلی بارسا صحنه مشابهی وجود داشت که داور از اخراج عثمان دمبله خودداری کرد، ولی در بازی دیشب مندز با اجرای همان حرکت با کارت قرمز مواجه شد و زمین را ترک کرد.

در شبکه های اجتماعی دعوای شدید بین هواداران بارسا و دیگر هواداران اسپانیایی آغاز شده و مخالفان تیم کاتالان مدعی هستند این دو صحنه مورد اشاره نشان می دهد داور ها به بلوگرانا مهربان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک داور ویدئویی ویژه برای کاتالان ها!

کمک داور ویدئویی ویژه برای کاتالان ها!