مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 17:352023-01-26بين الملل

ژاپن: تحریم های روسیه و حمایت از اوکراین اولویت گروه 7 است


ماساتو کاندا، دیپلمات ارشد حوزه مالی ژاپن به رویترز گفت، این کشور در سال جاری میلادی ریاست گروه 7 را برعهده دارد و همچنین انتظار می رود که مسئله حمله روسیه به اوکراین از محورهای گفت وگو میان کشورهای این گروه باشد.

- ماساتو کاندا، دیپلمات ارشد حوزه مالی ژاپن به رویترز گفت، این کشور در سال جاری میلادی ریاست گروه 7 را برعهده دارد و همچنین انتظار می رود که مسئله حمله روسیه به اوکراین از محورهای گفت وگو میان کشورهای این گروه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاندا که در سال جاری میلادی بر مذاکرات گروه 7 در سطح معاونت در مورد سیاست اقتصادی نظارت خواهد کرد، عنوان داشت: تحریم ها علیه روسیه و حمایت از اوکراین اولویت اصلی نشست های رهبران اقتصادی گروه 7 به ریاست ژاپن خواهد بود.

کاندا در این مصاحبه ضمن بیان اینکه مشکلات مربوط به بدهی جهانی از دیگر موضوعاتی است که در راس دستور کار گروه 7 قرار دارد، گفت: ژاپن تلاش می کند تا به سریلانکا که از عمیق ترین بحران اقتصادی خود طی 70 سال گذشته رنج می برد، کمک کند.

وی در پایان افزود: توکیو به طور جداگانه ای در نظر دارد تا گفت وگوها را درخصوص افزایش مبادلات ارزی چندجانبه ای جهت آمادگی در برابر بحران های مالی آینده و بلایای طبیعی رهبری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن: تحریم های روسیه و حمایت از اوکراین اولویت گروه 7 است

ژاپن: تحریم های روسیه و حمایت از اوکراین اولویت گروه 7 است