مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-26اجتماعي

اعزام 900 دانش آموز زنجانی به اردوهای راهیان نور


مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان از اعزام بیش از 900 دانش آموز زنجانی به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: کاروان های دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور از 20 تا 28 بهمن اعزام می شوند.

-  هادی توفیقی، مسوول بسیج دانش آموزی استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه این برنامه در دو دوره 4 روزه برگزار خواهد شد، اظعار داشت: کاروان های دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور از 20 تا 28 بهمن اعزام می شوند.

مسوول بسیج دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه بیش از 920 دانش آموز در قالب 20 دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند شد، تصریح کرد: ثبت نام دانش آموزان از امروز آغاز و به مدارس اطلاع رسانی شده است.

وی با بیان اینکه هر کدام از این دنش آموزان اعزامی می توانند به عنوان سفیران راهیان نور باشند، گفت:  برای دانش آموزانی که در این اردو شرکت نمی کنند، اردوری راهیان نور در بستر فضای مجازی و سامانه شاد پیش بینی شده است.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان خاطرنشان کرد: دانش آموزان از منطقه عملیاتی اروندرود، یادمان های شلمچه، طلاییه و هویزه بازدید و در رزمایش افلاکیان شرکت خواهند کرد.

توفیقی هدف از اجرای این حرکت عظیم فرهنگی را فراهم آوردن فضای مناسب برای آشنایی دانش آموزان با مناطق عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 900 دانش آموز زنجانی به اردوهای راهیان نور

اعزام 900 دانش آموز زنجانی به اردوهای راهیان نور