مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-26سياسي

اهدای 134 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان تهران


در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان تهران 134 سری جهیزیه به صورت همزمان در سراسر کشور به نوعروسان نیازمند و زوجین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مراسم توزیع 42 هزار سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

در همین راستا این مراسم در جهت اهدای 134 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در استان تهران برپا شد.

سیدابوالفضل پرپنچی - مدیرکل کمیته امداد استان تهران - در این مراسم که به صورت نمادین در شهرستان شهریار برگزار شد، با تقدیر از نقش خیران و مردم نیکوکار گفت: بخش قابل توجهی از هزینه تهیه جهیزیه ، توسط خیران تامین و در کنار آن از کمک های بنیاد مستضعفان نیز استفاده شده است.

وی با بیان اینکه جهیزیه های اهدا شده شامل پنج قلم کالای اساسی و ضروری زندگی است، افزود: این اقلام شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی است و ارزش هر سری بیش از 20 میلیون تومان برآورد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، پرپنچی یادآور شد: در مرحله پیشین نیز در 17 مهرماه سال جاری 796 سری جهیزیه به مددجویان تهرانی همزمان با ولادت با سعادت حضرت محمد ( ص) و امام جعفر صادق (ع) اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 134 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان تهران

اهدای 134 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان تهران