مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-26اقتصادي

پروژه های نیمه تمام آذربایجان غربی تکمیل می شود


دولت از تمام ظرفیت های قانونی و منابع مالی مختلف برای تکمیل پروژه ها در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم استفاده خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معتمدیان ظهر پنجشنبه در ادامه بیست و دومین سفر شهرستانی خود، در جمع مردم شهر کشاورز از توابع شاهین دژ افزود: هفته دولت امسال میزان اختصاص اعتبارات عمرانی با رشد 37 برابری نسبت به هفته دولت سال گذشته، به بیش از 6 هزار و 500 میلیارد ریال رسید که نشان از عزم دولت در تکمیل پروژه های عمرانی دارد.

وی با اشاره به فشار ظالمانه استکبار جهانی علیه مردم ایران، اضافه کرد: قدرت و صلابت جمهوری اسلامی در منطقه موجب شده دشمنان از توطئه های مختلف برای تضعیف نظام اسلامی استفاده کنند که تاکنون با حمایت مردم این توطئه ها نقش برآب شده است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین تصریح کرد: امروز اقتدار نظام اسلامی به جایی رسیده که سنگرهای دفاعی ما به کیلومترها خارج از کشور گسترش یافته و تحمل این صلابت برای دشمنان آزاردهنده است.

معتمدیان به سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی نیز اشاره کرده و گفت: دستاورد این سفر بیش از 50 هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات بوده که از این میزان، 30 هزار میلیارد در بخش اقتصادی و 20 هزار میلیارد نیز مربوط به پروژه های عمرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام آذربایجان غربی تکمیل می شود

پروژه های نیمه تمام آذربایجان غربی تکمیل می شود