مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-26سياسي

تقویت معروف و کاهش منکرات/ وجود 50 تشکل عفاف وحجاب در مازندران


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با محکوم کردن اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا در تحریم نهادهای فرهنگی گفت: با تمام توان برای تقویت معروفات و کاهش منکرات تلاش می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد محمدی پیش ازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و شهیدای 6 بهمن سال 60 آمل، درپیش بودن سالگرد فجر انقلاب اسلامی را تهنیت گفت و افزود: حضرت امام راحل با اقدام مؤثر و کمک مردم نظام جمهوری اسلامی را شکل داد و یکی از بزرگترین نهی از منکر و مبارزه با رژیم پهلوی در کشور ایران رخ داده است.

وی با بیان اینکه حضرت امام راحل حکومت مردمی جمهوری اسلامی را تأسیس کرده است، ایجاد نظام اسلامی و حفظ آن را بزرگترین معروف طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: دشمن در سال های اخیر برنامه جامع و جنگ ترکیبی به راه انداخته است و این برنامه جامع دشمن زیر ضربات محکم مردم از بین رفت و خم شده است.

محمدی با عنوان اینکه تحریم های مختلفی طی سال ها علیه افراد و نهادهای کشور صورت گرفته است، گفت: تمام تلاش دشمن این بود که نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کند و خوشبختانه نتوانسته به اهداف شوم خود دست یابد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران قیام و حماسه ششم بهمن آمل را اقدامی برای مقابله با نقشه های دشمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت معروف و کاهش منکرات/ وجود 50 تشکل عفاف وحجاب در مازندران

تقویت معروف و کاهش منکرات/ وجود 50 تشکل عفاف وحجاب در مازندران