مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-26بين الملل

درخواست از جامعه جهانی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه سوریه


«امیرسعید ایروانی» نماینده دائم ایران در سازمان ملل، ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه از جامعه جهانی خواست تا این رژیم را برای توقف جنایت ها علیه سوریه تحت فشار قرار دهد.

- امیرسعید ایروانی نماینده دائم ایران در سازمان ملل، ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه از جامعه جهانی خواست تا این رژیم را برای توقف جنایت ها علیه سوریه تحت فشار قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نشست شورای امنیت برای بررسی تحولات سوریه ضمن تأکید بر نقش امنیت و ثبات سوریه برای حفظ امنیت و ثبات در منطقه و جهان، از جامعه بین المللی خواست تا رژیم صهیونیستی را از ارتکاب جنایات و تجاوزات بیشتر علیه سوریه منع کند.

بر اساس این گزارش، امیرسعید ایروانی در این نشست گفت: بحران سوریه باید بر اساس راهکار مبتنی بر اصول حقوق بین الملل و با نظارت سازمان ملل و مذاکرات سوری - سوری و با هدایت خود مردم سوریه حل و فصل شده و در این مسیر، حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه کاملاً رعایت شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تروریسم همچنان تهدیدی جدی برای سوریه و منطقه است، تأکید کرد: حضور نیروهای خارجی در شمال سوریه به بهانه مبارزه با تروریسم نباید به دستاویزی برای نقض و تضعیف حاکمیت ملی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از جامعه جهانی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه سوریه

درخواست از جامعه جهانی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه سوریه