مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-26سياسي

حمایت از هویت ملی با حفظ آثار تاریخی میسر است


حفظ آثار تاریخی در راستای حمایت از هویت دینی و ملی است و برای بهره برداری از آن در مناطق مختلف کشور باید برنامه ریزی داشته باشیم.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: حفظ آثار تاریخی در راستای حمایت از هویت دینی و ملی است و برای بهره برداری از آن در مناطق مختلف کشور باید برنامه ریزی داشته باشیم.

یعقوبعلی نظری در جلسه انجمن میراث فرهنگی استان اظهار کرد: پیوستگی آثار تاریخی استان در کشورهای منطقه را هم باید مورد توجه قرار دهیم تا در ارتباط با هم به یک معنی و مفهوم منسجم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به وجود بارگاه منور رضوی در مشهد، بسیاری از آثار تاریخی نیز در ارتباط با حرم مطهر شکل گرفته است که باید به این موضوع توجه ویژه ای شود.

برگزاری جلسات و نشست ها باید به هماهنگی و رفع تداخل دستگاه ها از طریق طرح مسائل و مشکلات مربوطه منجر شود، به همین دلیل باید از تمام ظرفیت های موجود در این راستا بهره برد.

اهمیت به پژوهش در حوزه آثار تاریخی حجت السلام حجت گنابادی نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در این جلسه گفت: مهمترین مولفه، نگاه و رویکرد ما به موضوع میراث فرهنگی است، زیرا این آثار را یک سرمایه ملی و معنوی می دانیم که به عبارتی حلقه وصل از گذشته به آینده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از هویت ملی با حفظ آثار تاریخی میسر است

حمایت از هویت ملی با حفظ آثار تاریخی میسر است