مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 10:472023-01-26اقتصادي

سامانه بیمه محصولات کشاورزی بسته شد


به رغم اینکه هنوز مهلت بیمه محصولات کشاورزی به پایان نرسیده اما چون بیمه سایت خود را از چندین روز قبل مسدود نمود کشاورزان نتوانستند محصولاتشان را بیمه کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد گفت: به رغم اینکه هنوز مهلت بیمه محصولات کشاورزی به پایان نرسیده اما چون بیمه سایت خود را از چندین روز قبل مسدود نمود کشاورزان نتوانستند محصولاتشان را بیمه کنند.

محمود شبان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه زمان بیمه محصولات کشاورزی از اوایل مهرماه آغاز و تا اوایل بهمن ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سرمای اخیر و افت شدید دما خسارت های بسیاری را به بخش کشاورزی وارد نمود.

وی عنوان کرد: اگرچه تنها راهی که می شود خسارت های وارده به کشاورزان را جبران نمود از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی است اما چون بیمه سایت خود را بسته بود کشاورزان نتوانستند محصولاتشان را در موعد مقرر بیمه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد گفت: چون سرمازدگی در بسیاری از محصولات به خصوص انار محرز شده صندوق بیمه دیگر باغی را بیمه نمی کند.

وی گفت: هرچند تلاش می شود برای محصولات انگور، پسته و زعفران که میزان خسارت پایین تر بوده سایت برای بیمه باز شود ولی بعید می دانم کسی بتواند باغات انار را بیمه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بیمه محصولات کشاورزی بسته شد

سامانه بیمه محصولات کشاورزی بسته شد