مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-26بين الملل

حساب ترامپ در فیس بوک و اینستاگرام فعال می شود


شرکت متا پلتفرمز اعلام کرد حسابهای فیس بوک و اینستاگرام دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا را ظرف چند هفته آینده، فعال خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فعال شدن حسابهای فیس بوک و اینستاگرام دونالد ترامپ پس از دو سال تعلیق که در پی حمله مرگبار به ساختمان کنگره در ششم ژانویه سال 2021 روی داد، می تواند موقعیت ترامپ که در نوامبر اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد می شود را تقویت کند.

او 34 میلیون هوادار در فیس بوک و 23 میلیون هوادار در اینستاگرام دارد که فضای مهمی برای دسترسی به مخاطبان و تامین مالی هزینه های انتخاباتی محسوب می شود.

حساب توییتر ترامپ در نوامبر از سوی ایلان ماسک، مالک جدید این شرکت شبکه اجتماعی فعال شد اما ترامپ هنوز پستی در توییتر ارسال نکرده است.

طرفداران آزادی بیان می گویند دسترسی داشتن مردم به پیامهای نامزدهای سیاسی، کار درستی است اما منتقدان متا، این شرکت را به سیاستهای نظارتی اهمال کارانه متهم کرده اند.

متا در یک پست وبلاگ اعلام کرد اقدامات محافظتی جدیدی را به کار گرفته تا مانع تکرار تخلف شود.

پست وبلاگ متا نشان داد که ممکن است سایر حسابهای تعلیق شده از جمله حسابهایی که به دلیل دست داشتن در ناآرامی اجتماعی، تعلیق شده اند، دوباره فعال شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب ترامپ در فیس بوک و اینستاگرام فعال می شود

حساب ترامپ در فیس بوک و اینستاگرام فعال می شود