مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-26ورزشي

دلیل شکایت نکردن پرسپولیس از لوکادیا چیست؟


باشگاه پرسپولیس با وجود این که چندین بار اعلام کرده از مهاجم سابق هلندی اش شکایت می کند اما تاکنون هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده است.

- جی پلاس، پس از خروج ناگهانی لوکادیا از ایران و فسخ قرارداد او با پرسپولیس، هواداران این تیم در انتظار شکایت باشگاه از این بازیکن هلندی هستند اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است تا این سوال بزرگ در ذهن هواداران پرسپولیس ایجاد شود که آیا استوکس دیگری در راه است؟ ایسنا نوشت: یورگن لوکادیا که بعد از چند ماه مذاکره در تابستان به پرسپولیس پیوست تا ضعف های این تیم در خط حمله را برطرف کند، دراقدامی غیر منتظره دو روز پیش از داربی رفت لیگ بیست ودوم، راهی فرودگاه شد و تهران را ترک کرد و بعد از دو روز رسما به پرسپولیس اعلام کرد که قرارداد خود را با استناد به بند "فورس ماژور" فسخ کرده است.

بعد از این موضوع باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که فسخ قرارداد لوکادیا را قانونی نمی داند و از او به فیفا شکایت خواهد کرد.

لوکادیا پیش از ترک تهران، 20 درصد از قرارداد یک میلیون یورویی خود را به علاوه دو قسط 170 هزار یورویی دیگر را دریافت کرده بود و حالا هواداران پرسپولیس نگران هستند که او از تعلل باشگاه استفاده کند و بعد از شکایت به فیفا، باقی مانده دستمزد خود را نیز طلب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل شکایت نکردن پرسپولیس از لوکادیا چیست؟

دلیل شکایت نکردن پرسپولیس از لوکادیا چیست؟