مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 08:502023-01-26سياسي

حفظ وحدت وظیفه آحاد جامعه است/ تفرقه افکنی توطئه دشمن


مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی موجب برکت فکری و فرهنگی می شود، گفت: حفظ وحدت وظیفه آحاد جامعه است.

- دکتر محسن مسچی شامگاه چهارشنبه 5 بهمن در جلسه ستاد راهبردی دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی (شمال کشور) اظهار کرد: موضوع وحدت یک امر قرآنی است و طبق آیات شریف قرآن کریم همانطور که مامور به نماز و ترویج آن هستیم باید خود را ملزم به وحدت و دوری از تفرقه نیز بدانیم.

وی با اشاره به اینکه وحدت و تقریب مذاهب اسلامی برای آحاد ملت و جامعه اسلامی لازم و ضروری است، افزود: وحدت موضوعی اساسی است که همه باید به آن بپردازیم و این موضوع مهم تر و بزرگتر از آن است که سازمان خاصی متکفل و متولی این امر باشد در واقع وحدت مربوط به همه سازمان ها، نهادها و آحاد جامعه است.

مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه سابقه مجمع جامع تقریب که به فرمان مقام معظم رهبری تأسیس شده بیش از سه دهه است، ابراز کرد: این مجمع در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه فرهنگی فعالیت های زیادی داشته و با 36 سال سابقه در برگزاری کنفرانس های وحدت اسلامی نقش بسیار موفق و اثرگذاری داشته است.

مسچی اضافه کرد: بعد از برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی، برکات آن مثل موج به تمام دنیا خواهد رسید، تصریح کرد: بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ وحدت وظیفه آحاد جامعه است/ تفرقه افکنی توطئه دشمن

حفظ وحدت وظیفه آحاد جامعه است/ تفرقه افکنی توطئه دشمن