مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 08:352023-01-26سياسي

کاهش 15 درصدی خودکشی در چهارمحال و بختیاری


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از تدوین و تصویب برنامه پیشگیری از خودکشی، ابلاغ آن توسط استاندار، متوقف کردن روند افزایشی و کاهش 15 درصدی خودکشی در استان طی یک سال اخیر خبر داد.

- علی احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: حوزه بهداشت نیازمند رویکرد کار میدانی، نظارت قوی، پیگیری مکرر و دلسوزی، حمایت طلبی و مشارکت همگانی است.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه مردم شریف استان بیش از این عملکرد مستحق خدمت هستند و نباید قانع بود، اظهار داشت: رفع کمبودهای تاریخی در استان همت، تلاش مضاعف و پویایی می طلبد.

وی از تدوین سند عدالت و تعالی نظام سلامت و برنامه استراتژیک 1404 ـ 1401 بهداشت با صرف بیش از 500 نفر ـ ساعت و سند تقویت شبکه بهداشتی درمانی استان و شهرستان های ده گانه با صرف بیش از یک هزار نفر ـ ساعت کار گروهی و تقویت مشارکت ها خبر داد و افزود: برنامه عملیاتی 1401 برای مرکز بهداشت استان و مراکز شهرستان های ده گانه با صرف بیش از یک هزار نفر ـ ساعت کار گروهی نیز تدوین شده است.

کاهش 15 درصدی خودکشی در استان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مطرح کرد: تدوین و تصویب برنامه پیشگیری از خودکشی، ابلاغ آن توسط استاندار، متوقف کردن روند افزایشی و کاهش 15 درصدی خودکشی در استان، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی خودکشی در چهارمحال و بختیاری

کاهش 15 درصدی خودکشی در چهارمحال و بختیاری