مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 06:052023-01-26سياسي

آغاز ساخت بیمارستان 300 تختخوابی در کبودراهنگ


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس از آغاز ساخت بیمارستان 300 تختخوابی در کبودراهنگ خبر داد و گفت: طی یک سال اخیر شاهد اقدامات موثر بهداشتی و درمانی در کبودراهنگ بودیم.

- فتح الله توسلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بهره مندی از ظرفیت خیرین در حوزه سلامت بسیار مهم است افزود: کبودراهنگ شهرستان محرومی است و در حوزه های مختلفی مورد بی مهری قرار گرفته که حوزه سلامت نیز از این موضوع مستثنی نیست و خیرین باید در این بخش یاریگر باشند.

وی ساخت اورژانس بیمارستانی را یکی از اولویت های شهرستان دانست و گفت: برای تحقق این مهم با کمک معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت 7 میلیارد تومان اختصاص یافت.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با بیان اینکه ساخت این مجموعه آغاز شده است عنوان کرد: با این اتفاق کار بسیار بزرگی در حوزه بهداشت و درمان کبودراهنگ انجام شده که نیازها را رفع می کند.

وی با اشاره به دعوت از رییس دانشگاه علوم پزشکی برای بازدید از انبار دارویی شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ گفت: آنجا وضعیت مناسبی نداشت و در همان لحظه پیگیر شدیم و مصوب شد وزارت بهداشت 4 میلیارد تومان برای ساخت انبار دارویی اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت بیمارستان 300 تختخوابی در کبودراهنگ

آغاز ساخت بیمارستان 300 تختخوابی در کبودراهنگ