مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 23:502023-01-25اقتصادي

پرورش و تولید ماهیان خاویاری گلستان در حال توسعه است


خوشبختانه استان گلستان ظرفیت خوبی برای تولید و پرورش انواع ماهیان به ویژه خاویاری داشته و تولید و پرورش ماهیان خاویاری در حال توسعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس اسماعیل جباری عصر امروز در نشست توجیهی صاحبان و ذی نفعان آب بندان های غیرمحاز در حوزه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: جلسات متعددی با استاندار و مدیران کل مربوطه برای در نظر گرفتن امتیازات ویژه به صاحبان و دی نفعان اب بندان های غیرمجاز برگزار شد و تاکید شد با توجه به اینکه بیش از 30 سال از احداث این آب بندان ها می گذرد و ارتزاق عده ای از این اب بندان ها بوده، بسته های تشویقی برای معیشت انها در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: با توافق بنیاد برکت، قرار شد برای پرورش گونه های ابزیان به ویژه ماهیان خاویاری، این بنیاد تسهیلات چهار درصدی به این افراد دهد تا مشکلی در امرار معاش این افراد بوجود نیاید.

مدیرکل شیلات گلستان خاطرنشان کرد: همجنین مجوز برای پرورش ماهی در قفس و یا پرورش میگو در سایت گمیشان به این افراد از دیگر بسته های تشویقی در نظر گرفته شده برای این افراد است.

وی ادامه داد: امسال 20 هزار تن ماهیان گرمابی در استان تولید شده و این ظرفیت در گلستان وجود دارد تا در ابهای شور و لب شور بتوانیم ماهی خاویاری و میگو پرورش دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش و تولید ماهیان خاویاری گلستان در حال توسعه است

پرورش و تولید ماهیان خاویاری گلستان در حال توسعه است