مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 23:352023-01-25سياسي

ضرورت توجه مردم به پاسداشت ایام الله


نماینده ولی فقیه در گیلان رمز مانایی شهدا را اطاعت از ولی خدا و امام (ره) عنوان کرد و گفت: جوانانمان مطیع ولی خدا بودند و این امر باید به نسل های آینده منتقل شود.

- رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان رمز مانایی شهدا را اطاعت از ولی خدا و امام (ره) عنوان کرد و گفت: جوانانمان مطیع ولی خدا بودند و این امر باید به نسل های آینده منتقل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی عصر چهارشنبه در اولین سالگرد شهادت سردار فرهنگ و رسانه، جانباز شهید حاج محمود عاطفی با اشاره به مسیر شهدا و مجاهدان راه خدا که به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی گوش دادند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز الگوی جبهه مقاومت است.

وی به آثار معنوی زیارت مزار شهدا اشاره کرد و افزود: هر زمان که به زیارت شهدا می آییم سعی کنیم تجدید بیعت روحی و معنوی داشته باشیم چراکه رمز مانایی مسیر حق در سایه تلاش و مجاهدت های شهدا و کسانی رقم خورده است که در این مسیر نورانی گام برداشته و نقش آفرین بودند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در همه نهضت ها، عده ای مطیع ولی خدا بوده اند، ادامه داد: در روزگار ما نیز مردان و زنانی بوده اند که به خواسته ها و مطالبات ولی خدا لبیک گفته و در مسیر حق جانفشانی کردند تا جایی که امام (ره) فرمود: مردم روزگار ما از مردم روزگار پیامبر (ص) در مکه و مدینه و از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه مردم به پاسداشت ایام الله

ضرورت توجه مردم به پاسداشت ایام الله