مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 21:152023-01-25سياسي

امام هادی در دفاع از ولایت حاکمان زمان را به سکوت واداشت


استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل گفت: امام هادی در دفاع از امام علی (ع) و حریم ولایت در دوران خفقان بنی عباس حاکمان فاسد را به سکوت واداشت.

- اردبیل - استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل گفت: امام هادی در دفاع از امام علی (ع) و حریم ولایت در دوران خفقان بنی عباس حاکمان فاسد را به سکوت واداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین نوری شامگاه چهارشنبه در مراسم شام غریبان امام هادی (ع) در مسجد امام حسین اردبیل اظهار کرد: متأسفانه در جامعه شناخت چندانی از خدمات امام هادی (ع) نیست و شایسته است در صیانت از جایگاه امامت مبانی معرفتی ائمه بیشتر بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار دفاع امام دهم از جایگاه امام علی (ع) در عصر جهالت بنی عباس و حاکمان زورگو این امام همام زیارت جامع کبیره را در توصیف امام اول شیعیان به رشته تحریر در آورد.

استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل با بیان اینکه امام هادی (ع) در کادرسازی بی نظیر عمل کرد، گفت: آن حضرت 180 کادر و نیرو در مناطق مختلف داشت تا مبانی ترویج مکتب اسلام به درستی و صحت فراهم آید.

حجت الاسلام نوری مبارزه با انحرافات و جریان پلید روزگار را از برجستگی های ایام امامت معصوم دهم دانست و بیان کرد: در عصر امام هادی صوفیه بیداد می کرد و آن امام بزرگ با صوفیه مبارزه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام هادی در دفاع از ولایت حاکمان زمان را به سکوت واداشت

امام هادی در دفاع از ولایت حاکمان زمان را به سکوت واداشت