مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 19:052023-01-25سياسي

ساماندهی «تصفیه خانه شریفیه» نیازمند همکاری همه دستگاه های مرتبط است


قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: ساماندهی وضعیت تصفیه خانه فاضلاب شهر شریفیه نیازمند مدیریت مناسب از سوی دستگاه های مختلف است.

- مهدی حسین خانی در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به جمع آوری فاضلاب شهرهای محمدیه، شریفیه و مهرگان در تصفیه خانه موقت شهر شریفیه، اظهار کرد: سال 88 که احداث مهرگان اتفاق افتاد شبکه تصفیه خانه موقت شریفیه احداث شد که بر اساس وضعیت اعتباری در آن مقطع بود.

وی افزود: خروجی پساب تصفیه خانه موقت شهر شریفیه که از کانال خروجی جوار تصفیه خانه می آید از سمت شریفیه خارج و در روستای نصرت آباد و جنوب شهر الوند جاری می شود البته تصفیه خانه 13 سال با همان شرایط و کارایی فعالیت دارد.

قائم مقام شرکت آبفای استان قزوین ادامه داد: خروجی پساب فاضلاب تصفیه خانه شهر شریفیه استانداردی دارد که لازم است محیط زیست میزان پساب از نظر کیفی را اعلام کند، جهاد کشاورزی نوع الگوی کشت را با توجه به استفاده از پساب فاضلاب به کشاورزان اعلام کند و با توجه به کدورت فاضلاب نسبت به کشت های مناسب اقدام شود.

حسین خانی تصریح کرد: از سویی مسئولان اداره منابع امور آب باید میزان تخصیص آب کشاورزان را استخراج کرده و در صورت نیاز از پساب خروجی تصفیه خانه شهر شریفیه به کشاورزان اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی «تصفیه خانه شریفیه» نیازمند همکاری همه دستگاه های مرتبط است

ساماندهی «تصفیه خانه شریفیه» نیازمند همکاری همه دستگاه های مرتبط است