مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:102023-01-25اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی ساخت 1000 واحد مسکن روستایی در گلستان


مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی ساخت یک هزار واحد مسکن روستایی با اعتبار 300 میلیارد تومان طی دهه فجر در این استان خبر داد.

- سید محمد حسینی امروز چهارشنبه 5 بهمن در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در مجموع در بازه زمانی هفته دولت تا دهه فجر 655 میلیارد تومان پروژه در بنیاد مسکن گلستان افتتاح شد که این میزان اعتبار با کمک دولت و مشارکت های مردمی تأمین شده است.

وی از افتتاح 900 واحد مسکونی برای اقشار مختلف اعم از دهک های کم برخوردار، جوانان و افراد فاقد مسکن در حوزه روستایی با اعتبار 180 میلیارد تومان خبر داد و یادآور شد: زیربنای این پروژه 72 هزار مترمربع است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی ساخت یک هزار واحد مسکن روستایی با اعتبار 300 میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد و ابراز داشت: در حوزه عمران روستایی 258 طرح و پروژه عمرانی با اعتبار 147 میلیارد تومان در گلستان به بهره برداری می رسد.

حسینی از اعطای یک هزار جلد سند مالکیت اماکن روستایی به مالکان در دهه فجر خبر داد و گفت: از هفته دولت تا دهه فجر یک هزار سند مالکیت به صورت تک برگ برای خانوارهای روستایی گلستان صادر شده و به متقاضیان تحویل داده می شود که می تواند مزایای خوبی برای روستاییان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی ساخت 1000 واحد مسکن روستایی در گلستان

آغاز عملیات اجرایی ساخت 1000 واحد مسکن روستایی در گلستان