مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:202023-01-25سياسي

کیش جزء کدام استان است؟


برای آن که بتوانید سفری به یاد ماندنی در زیباترین جزیره ایران داشته باشید لازم است ابتدا با موقعیت جغرافیایی آنجا آشنا شوید که در ادامه به طور مختصر به آن خواهیم پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی تور کیش لحظه آخر در زیباترین جزیره ایران داشته باشید لازم است ابتدا با موقعیت جغرافیایی آنجا آشنا شوید که در ادامه به طور مختصر به آن خواهیم پرداخت.

موقعیت جغرافیایی جزیره کیش هنگامی که فکر سفر و تفریح به جزیره مرجانی کیش که زیباترین و قدیمی ترین جزیره خلیج فارس به حساب می آید به ذهنتان خطور می کند، اولین پرسشی که مطرح خواهید کرد این است که کیش جز کدام استان است و برای رفتن به آن می بایست بلیط رفتن به چه استانی را تهیه کنید.

جزیره کیش که نام قدیمی آن قیس بوده و اکنون به یکی از مهم ترین و پر طرفدار ترین مقاصد گردشگری در ایران برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است، در استان هرمزگان قرار دارد.

این جزیره زیبا که مساحتی حدود 90 کیلومتر مربع دارد، نگین دریای خلیج فارس بوده و در تصاویر هوایی به صورت یک بیضی دیده می شود.

اگر با تور کیش لحظه آخر به این جزیره سفر کنید قطعاً پوشش گیاهی سرسبز و با طراوت به همراه سواحلی آرام و پوشیده شده از شن های مرجانی و چشم انداز بی نظیری از دریا را مشاهده خواهید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیش جزء کدام استان است؟

کیش جزء کدام استان است؟