مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:102023-01-25اجتماعي

افتتاح 100 خانه محیط زیست در لرستان


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امروز حدود 100 خانه محیط زیست در لرستان افتتاح شده که بسیار ارزشمند و مهم است.

- نورالله مرادی پنجم بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دولت سیزدهم یکی از مهم ترین پروژه های ما بحث مردمی سازی محیط زیست بوده و یکی از اقدامات ما در این راستا تأسیس خانه های محیط زیست بود که امروز بالاترین میزان مشارکت مردم و تعداد خانه ای که تاکنون در کشور افتتاح شده در لرستان است.

وی ادامه داد: امروز حدود 100 خانه محیط زیست در لرستان افتتاح شده که رقم بسیار ارزشمند و مهم است که این خانه ها می توانند بستری برای ایجاد فضای گفت وگو در حوزه مسائل و مشکلات محیط زیستی و کنشگری مردم برای حل معضلات و مسائل محیط زیستی و دادن مشاوره به دستگاه های اجرایی و دانش افزایی مردم و مسئولان باشند.

مرادی عنوان کرد: برای اولین بار در کشور دوست داران محیط زیست در جهاد دانشگاهی که همواره پشتوانه محیط زیست بودند اولین خانه فناور محیط زیست را در استان افتتاح کردند که امیدواریم با دانش و علمی که در جهاد دانشگاهی وجود دارد و همینطور روحیه جهادی حاکم بر این دستگاه با بهره گیری از توان تخصصی دانشمندان، پژوهشگران و محققان ایرانی شرایط برای بهبود کیفیت محیط زیست کشور فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 100 خانه محیط زیست در لرستان

افتتاح 100 خانه محیط زیست در لرستان