مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-25سياسي

قدردانی از حضور جهاد داشگاهی در همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس


رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس از حضور جهاد دانشگاهی در همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس و نمایشگاه جنبی آن تقدیر و تشکر کرد.

- رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس از حضور جهاد دانشگاهی در همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس و نمایشگاه جنبی آن تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس ، 15 آذرماه با حضور جمعی از مسئولان عالی رتبه لشکری و کشوری در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار و در نمایشگاه جنبی آن طرح ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد و در ادامه کتاب دفاع دانش بینان که به نوعی کارنامه طرح های سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در حوزه دفاعی 1360-1379 است، رونمایی شد.

سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی، رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در لوحی از حضور جهاد دانشگاهی در این همایش و نمایشگاه جنبی آن تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی به این شرح است: برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسن مسلمی نایینی باسلام و تحیات؛ همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس در راستای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا ( مدظله العالی) فرصت ارزشمند و قدرتمندی برای ارائه تصویری با شکوه و الهام بخش از عقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از حضور جهاد داشگاهی در همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس

قدردانی از حضور جهاد داشگاهی در همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس