مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-25اجتماعي

هشدار زرد هواشناسی به اصفهانی ها در پی بارش برف و باران


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: به علت عبور موجی ناپایدار در روز پنجشنبه در مناطق جنوب و غرب استان به ویژه ارتفاعات بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می شود.

- مینا معتمدی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، به علت عبور موجی ناپایدار از امروز تا روز جمعه آسمان استان کمی ابری همراه با افزایش ابر، در برخی مناطق مه آلود و در روز پنجشنبه در مناطق جنوب و غرب استان به ویژه ارتفاعات بارش پراکنده  برف و باران پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه طی روز جمعه این موج فعالیت خود را در شمال و غرب استان ادامه خواهد داد، گفت: در 24 ساعت آینده دما در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

معتمدی بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 8 و کمینه فردا صبح منفی 3 درجه سلسیوس و خوروبیابانک با 10 درجه و بویین میاندشت با 21 درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی عنوان کرد: با توجه به ورود موج بارشی در روزهای پنجشنبه و جمعه بر روی استان انتظار می رود که بارش برف و باران و کولاک برف در گردنه ها سبب کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار زرد هواشناسی به اصفهانی ها در پی بارش برف و باران

هشدار زرد هواشناسی به اصفهانی ها در پی بارش برف و باران