مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-25بين الملل

تسنیم: ماجرای «قبر قرمز در سنندج» دروغ است


شاهرخ فاتحی رییس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج خبر رسانه های معاند مبنی بر کشته شدن و خاک سپاری یکی از جوانان در بهشت محمدی در طول چند روز اخیر را کاملاً تکذیب کرد و گفت: - تمام ادعا ها درباره این قبر و دفن ناشناس جوان کشته شده دروغ است تسنیم نوشت: اخیراً خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از جوانان کردستانی توسط نیرو های نظامی کشته شده و پیکرش به صورت ناشناس در بهشت محمدی (ص) سنندج به خاک سپرده شده است.

  در خبر منتشره، تصویری از پارچه قرمز بر یکی از قبر های بهشت محمدی سنندج کشیده شده و از مردم درخواست شده که امروز و فردا در این محل تجمع کنند و طبق معمول به بهانه عزاداری برای فرد فوت شده، به سر دادن شعار علیه نظام مشغول شوند.

  شاهرخ فاتحی رییس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج خبر رسانه های معاند مبنی بر کشته شدن و خاک سپاری یکی از جوانان در بهشت محمدی در طول چند روز اخیر را کاملاً تکذیب کرد و گفت: تمام ادعا ها درباره این قبر و دفن ناشناس جوان کشته شده دروغ است.

  وی افزود: قبری که پارچه قرمز روی آن کشیده شده و رسانه های معاند روی آن مانور خبری می دهند، قبری خالی است که قبلاً خریداری شده و اصلاً کسی در این قبر به خاک سپرده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسنیم: ماجرای «قبر قرمز در سنندج» دروغ است

تسنیم: ماجرای «قبر قرمز در سنندج» دروغ است