مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-25سياسي

مردم آمل با حماسه 6 بهمن نسخه کمونیست ها را در هم پیچیدند


امام جمعه آمل با اشاره به این که آمل از شهرهای شاخص کشور است، گفت: مردم آمل با حماسه 6 بهمن نسخه کمونیست ها را در هم پیچیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان ظهر چهارشنبه در جمع دانش آموزان شهرستان اظهار کرد: امروزه هرچه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری آنها است زیرا کشورمان از کشورهای بزرگ در عرصه نظامی، سیاسی، پزشکی، علوم هسته ای و دیگر حوزه ها است.

حجت الاسلام یعقوبیان افزود: آمل شهر شاخص و برجسته در سطح کشور است و پس از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دست به کار عظیم زد و توانست بساط کمونیست ها را در هم بپیچد.

وی با بیان اینکه دشمنان استکباری در روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال از بین بردن کشور و نظام جمهوری اسلامی بودند، تصریح کرد: آمل به لحاظ استراتژیک مورد توجه بوده است و کمونیست ها قصد داشتند با در اختیار گرفتن آمل احاطه شمال کشور را به دست گرفته تا به پایتخت کشور برسند.

امام جمعه آمل با اشاره به قدردانی و تشکر امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از مردم آمل، رشادت و دلیری های آنها، خاطرنشان کرد: باید حماسه اسلامی ششم بهمن بیشتر از گذشته تبیین و تفسیر شود و این حادثه بزرگ در بین نسل جوان، نوجوان و اقشار مردم بازگو و واکاوی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آمل با حماسه 6 بهمن نسخه کمونیست ها را در هم پیچیدند

مردم آمل با حماسه 6 بهمن نسخه کمونیست ها را در هم پیچیدند