مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-25اجتماعي

آخر هفته برفی در جنوب و غرب استان اصفهان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از ناپایداری نسبی جو در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و گفت: با فعال موج بارشی شاهد بارش برف در مناطق جنوب و غرب استان به ویژه ارتفاعات خواهیم بود.

- مینا معتمدی در گفت وگو با ایسنا، از ناپایداری نسبی جو خبر داد و گفت: در روز پنجشنبه در مناطق جنوب و غرب استان به ویژه ارتفاعات، بارش های برف پیش بینی می شود و تا روز جمعه آسمان استان کمی ابری، همراه با افزایش ابر و در بعضی مناطق مه آلود است.

طی روز جمعه این موج فعالیت خود را به صورت بارش در شمال و شمال غرب استان ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه انتظار می رود طی 24 ساعت آینده حداکثر دمای شهر اصفهان به 8 درجه سانتی گراد و کمینه دما به سه درجه زیر صفر برسد، افزود: طی این مدت سردترین نقطه استان بویین میاندشت با منفی 21 درجه سانتی گراد و گرم ترین نقطه استان خور و بیابانک با 10 درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به ورود جبهه های بارشی و هوای سرد در اوایل هفته آینده به کشور، گفت: ورود این جبهه بارشی از روز دوشنبه هفته آینده در استان اصفهان نیز موثر خواهد بود.

معتمدی با بیان اینکه پایداری هوا در اصفهان همچنان وجود دارد، تصریح کرد: اما امروز و فردا، با فعالیت موج ناپایدار در استان، وضعیت هوا سالم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته برفی در جنوب و غرب استان اصفهان

آخر هفته برفی در جنوب و غرب استان اصفهان