مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:252023-01-25سياسي

ارتقای شاخص های نظام سلامت؛ نیازمند تقویت منابع مالی و انسانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: حل مشکلات بهداشتی درمانی خراسان جنوبی، بهبود ارائه خدمات به مردم و ارتقای شاخص های نظام سلامت نیازمند حمایت همه جانبه دولت و مجلس و استفاده از تمامی ظرفیت های ملی و استانی است.

- ارتقای شاخص های نظام سلامت؛ نیازمند تقویت منابع مالی و انسانی ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: حل مشکلات بهداشتی درمانی خراسان جنوبی، بهبود ارائه خدمات به مردم و ارتقای شاخص های نظام سلامت نیازمند حمایت همه جانبه دولت و مجلس و استفاده از تمامی ظرفیت های ملی و استانی است.

سید محمد موسوی میرزایی و هیات همراه متشکل از معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیر بودجه این دانشگاه در پایان سفر دو روزه به تهران، امروز چهارشنبه 5 بهمن با جمعی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نشستی مشترک دیدار و رایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این نشست که با محوریت بررسی وضعیت بودجه دانشگاه در لایحه بودجه 1402 برگزار شد، با قدردانی از حمایت های نمایندگان 2 کمیسیون مذکور از دانشگاه های علوم پزشکی و فرصتی که در اختیار این دانشگاه قرار گرفت، گفت: با توجه به موقعیت خاص خراسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای شاخص های نظام سلامت؛ نیازمند تقویت منابع مالی و انسانی

ارتقای شاخص های نظام سلامت؛ نیازمند تقویت منابع مالی و انسانی