مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-25سياسي

استاندار چهارمحال و بختیاری: تولید با محوریت مردم در اولویت است


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تمرکز تولید با محوریت مردم باید در اولویت همه باشد چرا که توسعه کشور با مشارکت مردم شتاب می گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به حضور خودجوش و پرشور مردم در سفر رییس جمهور به استان علی رغم وجود شرایط کرونا، گفت: مردم همواره قدردان خادمان خود هستند و اگر در بحث تامین فضا محدودیت وجود نداشت، این استقبال مردمی با جمعیت بیشتری برگزار می شد.

مردمی سازی دولت، مردمی بودن دولتمردان را می طلبد استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم مردمی بودن دولت سیزدهم، بیان کرد: مردمی سازی دولت، مردمی بودن دولتمردان را می طلبد.

حیدری با بیان اینکه مدیران این دولت در بین مردم هستند و مشکلات را از نزدیک پیگیری می کنند، اظهار داشت: رییس جمهور در بحران ها و چالش های اخیر از جمله بحث کردستان، دانشگاه ها و.

شخصاً حضور پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد ناامیدی در صدد فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت است، تصریح کرد: راهبرد این دولت، پیوند بین مردم و حاکمیت است و بر همین اساس به صورت ابتکاری دستیار مردمی سازی دولت منصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار چهارمحال و بختیاری: تولید با محوریت مردم در اولویت است

استاندار چهارمحال و بختیاری: تولید با محوریت مردم در اولویت است