مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-25سياسي

جلیلی: دشمن دیگر گزینه قابلی روی میز ندارد


امروز دشمن در نقطه ای است که احساس می کند گزینه قابلی دیگر روی میز ندارد؛ وقتی دشمن از زور و تزویر ناامید می شود روی به ایجاد ناامنی می آورد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سعید جلیلی در نخستین دوره ملی روایت پیشرفت و امیدآفرینی که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: برای داشتن یک روایت می توان حوادث اخیر در کشور و عوامل موثر بر آن اعم از بازیگران داخلی و خارجی را بررسی کرد و یا در سطحی بالاتر دوران پس از انقلاب و حتی روند 200 سال اخیر کشور را مورد مطالعه قرار داد.

  وی با تاکید بر اینکه در تحلیل شرایط و ارایه روایت درست از پدیده های اجتماعی و سیاسی باید علاوه بر سیر زمانی، تحولات محیطی را نیز مورد بررسی قرار داد، گفت: در بررسی مسائل چند ماه اخیر کشور بررسی تحولات محیطی یعنی تحولات داخلی، منطقه ای و جهانی بسیار مهم است.

باید ببینیم نسبت این حوادث با تحولات این سه سطح چیست و چرا امروز در سطح جهانی، کشورهای مختلف و برخی از آنهایی که ادعا دارند در صحنه دنیا عرض اندام می کنند، اینگونه بر جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده اند.

عضو شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: اینگونه نیست که کشورهای دنیا بیکار باشند پس چرا امروز از نخست وزیر استرالیا در شرقی ترین نقطه دنیا تا نخست وزیر کانادا در غربی ترین نقطه دنیا در اشکال مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: دشمن دیگر گزینه قابلی روی میز ندارد

جلیلی: دشمن دیگر گزینه قابلی روی میز ندارد