مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-25سياسي

واکنش شیخ عیسی قاسم به اهانت به قرآن کریم در سوئد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر معنوی انقلاب بحرین با صدور بیانیه ای اهانت به قرآن کریم و سوزاندن آن در مقابل سفارت ترکیه در سوئد را به شدت محکوم کرد.

- رهبر معنوی انقلاب بحرین با صدور بیانیه ای اهانت به قرآن کریم و سوزاندن آن در مقابل سفارتخانه ترکیه در استکهلم پایتخت سوئد را به شدت محکوم کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین با صدور بیانیه ای اهانت به قرآن کریم و سوزاندن آن در مقابل سفارت ترکیه در سوئد را به شدت محکوم کرد.

شیخ عیسی قاسم در بیانیه ای اعلام کرد: سوزاندن نسخه ای از قرآن کریم به دست راسموس پالودان چهره غرق افراط، نفرت و تکبر تحت حمایت پلیس سوئد نه تنها جنایتی از جانب یک شخص؛ بلکه جنایتی دولتی است که نشان دهنده حقارت دولت و شخص است و همه جنایت هایی که توسط جاهلیت اروپا انجام می شود از همین نوع و یک جنایت مشترک است.

وی در ادامه افزود: وارد کردن چنین جنایت ها و تجاوز آشکاری به مقدسات دینی و فتنه افروزی در جهان به عنوان آزادی بیان، حماقت شدید است؛ زیرا آن ها معتقدند که انسان مانند یک حیوان که هیچ حکمت و عقلی ندارد، در آزادی مطلق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شیخ عیسی قاسم به اهانت به قرآن کریم در سوئد

واکنش شیخ عیسی قاسم به اهانت به قرآن کریم در سوئد