مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-25سياسي

اتباع افغان در البرز به صورت ویژه ساماندهی می شوند


افغان هایی که در ایران زندگی می کنند باید تابع قوانین و مقررات این کشور باشند و مورد شناسایی و ساماندهی قرار گیرند چراکه نمی توانیم پذیرای افراد غیرمجاز باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در کمیسیون ساماندهی اتباع استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بسیاری از اتباع افغان در جریان دفاع از حرم پا به پای نیروهای ایثارگر جمهوری اسلامی ایران جنگیدند، گفت: باید خانواده های این افراد شناسایی و تکریم شوند و مورد حمایت قرار گیرند.

وی ادامه داد: قدردان حضور و فعالیت های اتباع افغان در مسیر اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم ولی از سوی دیگر نیز ساماندهی اتباع ساکن در استان را ضروری می دانیم.

عبداللهی گفت: افغان هایی که در ایران زندگی می کنند باید تابع قوانین و مقررات این کشور باشند و مورد شناسایی و ساماندهی قرار گیرند چراکه نمی توانیم پذیرای افراد غیرمجاز باشیم.

وی ادامه داد: بر این اساس افراد خاطی و بر هم زنندگان نظم کشور باید طرد شوند و به کشور متبوع خود بازگردند.

استاندار البرز گفت: نظارت جدی بر حضور و فعالیت های اتباع خارجی ضرورت دارد و تمامی افراد باید بدانند که هیچ گونه تخلفی از چشم ناظران دور نمی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتباع افغان در البرز به صورت ویژه ساماندهی می شوند

اتباع افغان در البرز به صورت ویژه ساماندهی می شوند