مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:052023-01-25اقتصادي

افتتاح 429 پروژه اشتغالزا مددجویان کمیته امداد گلستان در دهه فجر


در ایام الله دهه فجر 429 پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزایی کمیته امداد با اعتباری بالغ 34 میلیارد تومان در گلستان به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر عیسی بابایی پیش ارار ظهر چهارشنبه در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر 429 پروژه اشتغالزایی در حوزه خدمات، صنایع دستی و تولیدی با اعتبار بالغ در 34 میلیارد تومان ویژه مددجویان کمیته امداد گلستان به بهره برداری خواهد رسید که انتظار است بیش از 650 فرصت شغلی مستقیم و پایدار در گلستان ایجاد شود.

رییس کمیته همیاری و سازمان های حمایتی ستاد دهه فجر گلستان افزود: در ایام الله دهه فجر 142 واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان به مددجویان واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: همایش بانوان فرهیخته فرهنگی و فعالان حوزه های اجتماعی تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت و تجلیل از 130 بانوی برجسته گلستان برگزار خواهد شد.

بابایی بیان کرد: بر اساس برنامه مقرر است دو هزار سری جهیزیه به نوعروسان مشمول نهادهای حمایتی استان اهدا شود که اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان برای این بخش پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود در ایام الله دهه فجر تعداد 300 نفر از دانش آموزانی یتیم و بدسرپرست گلستان با هزینه کمیته امداد به مشهد مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 429 پروژه اشتغالزا مددجویان کمیته امداد گلستان در دهه فجر

افتتاح 429 پروژه اشتغالزا مددجویان کمیته امداد گلستان در دهه فجر