مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:402023-01-25سياسي

دستِ باز زاکانی برای انتصاب مدیر فاوا


شهردار تهران درباره انتصاب مدیر سازمان فاوا و شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیست و دوم آذرماه بود که مطابق با مصوبه یکصد و چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران و و بر اساس تصمیم اکثر اعضای شورای شهر مقرر شد تا مدیرعامل سازمان فاوا دارای 3 سال سابقه کار در شهرداری تهران باشد.

و با توجه به این مصوبه شورای شهر و از آنجایی که هادی محضرنیا رییس سازمان فاوای شهرداری تهران دارای سه سال سابقه در مجموعه مدیریت شهری نبود نمی توانست به عنوان مدیرعامل سازمان فاوا انتخاب شود.

اما پس از حدود یک ماه از تصویب این مصوبه علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران اعلام کرد که سرپرست سازمان فاوا شهرداری تهران خودش را تودیع کرده و از سازمان رفته است.

اما علاوه بر سازمان فاوا شهرداری تهران شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران نیز مدتی است مدیر ندارد و مدیر سابق این شرکت به سازمان دیگر منتقل شده و سکان سازمان پایانه ها را بر عهده گرفته است.

سازمان فاوا و شرکت کنترل ترافیک از جمله نهادهای پر مسئولیت و مهم شهرداری تهران هستند که باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند اما با نبود مدیر مواجه هستند.

مدیران جدید به سرعت انتخاب می شوند علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران در رابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستِ باز زاکانی برای انتصاب مدیر فاوا

دستِ باز زاکانی برای انتصاب مدیر فاوا