مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:252023-01-25سياسي

جمع آوری هوشمند 2 هزار بطری در دانشگاه تربیت مدرس با دستگاه ایران ساخت


دبیر کمیته پسماند شورای راهبری سبز دانشگاه تربیت مدرس از اجرای طرح جمع آوری هوشمند بطری های نوشیدنی از سطح این دانشگاه خبر داد.

- دبیر کمیته پسماند شورای راهبری سبز دانشگاه تربیت مدرس از اجرای طرح جمع آوری هوشمند بطری های نوشیدنی از سطح این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر آرش رضایی امروز در نشست عمومی کارگروه مدیریت پسماند فرهنگستان علوم با موضوع تفکیک از مبدا پسماندهای عادی که در سالن همایش های ابوریحان بیرونی فرهنگستان علوم برگزار شد، پسماندها را در حوزه های شهری ، پزشکی ، کشاورزی ، صنعتی ، معدنی ، الکترونیک و خطرناک دانست و افزود: ما در شورای راهبری سبز دانشگاه تربیت مدرس در خصوص تفکیک از مبدا برنامه ریزی هایی را اجرایی کردیم که بر اساس آن پسماندهای دانشگاه ها در دسته های عادی (سلف و خوابگاه، کاغذ و مقوا، سرویس بهداشتی، فلز و پلاستیک و شیشه) ، شیمیایی (آزمایشگاه، لاشه حیوانات و خاکستر لاشه سوز) ، بیمارستانی ، الکترونیک ، نخاله و کیف و کفش و لباس تقسیم بندی شدند.

وی ادامه داد: در گام بعدی نسبت به شناسایی جایگاه ذخیره سازی پسماندها اقدام شد که در این مرحله سطل ها و جایگاهی برای ذخیره سازی پسماند و همچنین برچسب گذاری تعریف شد و در این مرحله اقدام به تفکیک و جداسازی پسماند از مبدا شد و در این راستا از دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری هوشمند 2 هزار بطری در دانشگاه تربیت مدرس با دستگاه ایران ساخت

جمع آوری هوشمند 2 هزار بطری در دانشگاه تربیت مدرس با دستگاه ایران ساخت