مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-25بين الملل

هشدار انگلیسی ها درباره امکان جاسوسی چین با لوازم خانگی


طبق گزارش یک اندیشکده انگلیسی که در یکی از نشریات این کشور انعکاس پیدا کرد، میکروچیپ های ساخت چین در دستگاه های مجهز به قابلیت اینترنت اشیا همچون تلویزیون ها، - طبق گزارش یک اندیشکده انگلیسی که در یکی از نشریات این کشور انعکاس پیدا کرد، میکروچیپ های ساخت چین در دستگاه های مجهز به قابلیت "اینترنت اشیا" همچون تلویزیون ها، خودروها و یخچالهای هوشمند به پکن اجازه می دهند از انگلیسی ها بدون آنکه بهفمند جاسوسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه راشا تودی، این گزارش تهیه شده از سوی اندیشکده OODA ادعا کرد، تهدید مرتبط با قطعات چینی تکنولوژی اتصال اینترنت اشیا (سلولار آی.

او.

تی.

اس) شدیدتر از تهدید قطعات چینی تکنولوژی نسل پنجم اینترنتهای موبایلی شرکت هوآوی که چندی پیش لندن تحت فشارهای سنگین آمریکا، تصمیم به کنار گذاشتنش از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه بریتانیا تا سال 2027 گرفت، است.

این به اصطلاح قطعات اسب تروا در هر دستگاه متصل به اینترنت اشیا، از لپ تاپ ها و ساعت های هوشمند گرفته تا ماشین ها، یخچال ها، کنتورهای هوشمند، آیفون های تصویری، خودپردازهای کارتهای اعتباری و حتی لامپ ها یافت می شوند.

این قطعات به نحوی طراحی شده اند تا داده های مربوط به استفاده را جمع آوری و با استفاده از شبکه های نسل پنجم به تولیدکننده بازگردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار انگلیسی ها درباره امکان جاسوسی چین با لوازم خانگی

هشدار انگلیسی ها درباره امکان جاسوسی چین با لوازم خانگی