مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-25اقتصادي

افزایش تاب آوری شهری با هوشمندسازی شهرها


یک محقق و پژوهشگر صنعت گردشگری گفت: دولت ها می توانند با رویکرد هوشمندسازی درجه تاب آوری شهری را در حوزه ترافیک و آلودگی بالا ببرند و از وقوع سیلاب ، - زلزله و سایر حوادث مطلع شوند.

علی لوافان در گفت وگو با خبرنگار مهر با تحلیل رویکرد تاب آوری هوشمندانه در مقابله با بحران ها و به ویژه ویروس کووید -19 در صنعت گردشگری اظهار داشت: سفر هوشمند بسیاری از نگرانی ها را کاهش خواهد داد.

از جمله نگرانی از عدم ایمنی و امنیت، اطلاع از شیوع بیماری ها و حتی راه های مقابله با بیماری ها در طول سفر و کاهش ضرر و زیان ناشی از بحران ها و افزایش میزان تاب آوری را باعث شوند.

رویکرد هوشمندسازی در رویکرد تاب آوری بسیار قابل ملاحظه و مهم است.

هوشمندسازی توان رویکرد تاب آوری را افزایش خواهد داد.

وی افزود: امید است در آینده دولت ها و جوامع به رویکرد تاب آوری نظری واقع بینانه و عمل گرایانه داشته باشند و از این رویکرد در مواقع بروز بحران ها استفاده کنند و حتی قبل از بروز بحران ها سازمانی جهانی متشکل از همه کشورها و جوامع به نام ازمان تاب آوری بحران ها احداث شود و کشورهای مختلف در این سازمان کمک های قابل ملاحظه صورت داده و بودجه ای هنگفت به صورت صندوق ذخیره تاب آوری در اختیار این سازمان قرار دهند تا در مواقع بحرانی به کمک آسیب دیدگان بحران بیایند و آسیب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تاب آوری شهری با هوشمندسازی شهرها

افزایش تاب آوری شهری با هوشمندسازی شهرها