مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-25سياسي

سعید جلیلی: دشمن از همه گزینه های روی میزش استفاده کرده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین دوره ملی روایت پیشرفت و امیدآفرینی که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، - نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: گزینه های اصلی روی میز دشمن ترور، جنگ نظامی، فشار اقتصادی، و به تعبیر خودشان فشار حداکثری بود که همه این ها را تاکنون استفاده کرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین دوره ملی روایت پیشرفت و امیدآفرینی که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: امروز اگر در کشور می خواهیم روایتی داشته باشیم، به عنوان مثال برای حوادث اخیر می توانیم عوامل مختلف و تأثیرگذار آن را اعم از بازیگران داخلی و خارجی را بررسی کنیم و یا اینکه می توانیم این حوادث را فراتر از این 2-3 ماه تحلیل می کنیم و در روند چهل و چند سال پس از انقلاب بررسی می کنیم و هم اینکه می توانیم آن را در روند 200 سال اخیر کشور تحلیل می کنیم.

وی افزود: سطح تحلیل شما به عنوان کسانی که برای روایت در این عرصه حضور پیدا می کنید، بسیار مهم است.

چرا؟ چون روایتی که طرف مقابل امروز دارد انجام می دهد، متمرکز بر این است که آنچه امروز جاری و ساری است جدای از آنچه که وجود داشته روایت بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید جلیلی: دشمن از همه گزینه های روی میزش استفاده کرده است

سعید جلیلی: دشمن از همه گزینه های روی میزش استفاده کرده است