مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-25سياسي

خانواده های اتباع افغان مدافع حرم مورد حمایت قرار گیرند


نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه بسیاری از اتباع افغان در جریان دفاع از حرم پا به پای نیروهای ایثارگر جمهوری اسلامی ایران جنگیدند، - ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه بسیاری از اتباع افغان در جریان دفاع از حرم پا به پای نیروهای ایثارگر جمهوری اسلامی ایران جنگیدند، افزود: باید خانواده های این افراد شناسایی و تکریم شوند و مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه پنجم بهمن در کمیسیون ساماندهی اتباع استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بسیاری از اتباع افغان در جریان دفاع از حرم پا به پای نیروهای ایثارگر جمهوری اسلامی ایران جنگیدند، افزود: باید خانواده های این افراد شناسایی و تکریم شوند و مورد حمایت قرار گیرند.

وی ادامه داد: قدردان حضور و فعالیت های اتباع افغان در مسیر اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم ولی از سوی دیگر نیز ساماندهی اتباع ساکن در استان را ضروری می دانیم.

عبداللهی گفت: افغان هایی که در ایران زندگی می کنند باید تابع قوانین و مقررات این کشور باشند و مورد شناسایی و ساماندهی قرار گیرند چراکه نمی توانیم پذیرای افراد غیرمجاز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های اتباع افغان مدافع حرم مورد حمایت قرار گیرند

خانواده های اتباع افغان مدافع حرم مورد حمایت قرار گیرند