مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 08:002023-01-25سياسي

تلاش دادگستری کرمانشاه برای راه اندازی و توسعه 5 واحد تولیدی


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تأکید بر حمایت جدی دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی استان، گفت: معتقدیم در چارچوب قانون و تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه، مشکلات حقوقی و قضایی پنج واحد تولیدی استان بررسی و تسهیل در روند تولید آن ها در دستور کار قرار گرفت.

پرویز توسلی زاده، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حمایت از تولید از برنامه های دوره تحول قوه قضاییه است، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در این موضوع با قدرت و جدیت به وظیفه خود عمل می کند و تمام تلاش و پیگیری خود را برای حمایت از تولید، رفع موانع واحدهای تولیدی و پشتیبانی به کار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی ناشی از شرایط اقتصادی موجود در جامعه است و دادگستری استان تلاش می کند که از مسیر قانونی و با استفاده از اختیارات خود نسبت به حل مشکلات موجود اقدام کند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: اقدامات قوه قضاییه در مسیر حمایت از اقتصاد مقاومتی به نحوی انجام می شود که جنبه تولیدی واحدها حفظ شود.

در این نشست مشکلات و موانع پنج واحد تولیدی استان کرمانشاه ارزیابی و از سوی ستاد اقتصاد مقاومتی مصوباتی برای راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دادگستری کرمانشاه برای راه اندازی و توسعه 5 واحد تولیدی

تلاش دادگستری کرمانشاه برای راه اندازی و توسعه 5 واحد تولیدی