مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 07:502023-01-25اقتصادي

اعتبار باشد، قطار سال 1403 به اسلام آبادغرب می رسد


مجری طرح راه آهن غرب کشور از حرکت پرشتاب پروژه راه آهن به سمت اسلام آبادغرب خبر داد و افزود: عملیات روسازی در مسیر کرمانشاه-اسلام آبادغرب و ساخت ایستگاه اسلام آبادغرب از سال آینده آغاز می شود.

- مسعود فرامرزیان در گفت و گو با ایسنا، از در نظر گرفته شدن اعتبار 200 میلیارد تومانی برای پروژه راه آهن غرب کشور در لایحه بودجه سال آینده خبر داد و افزود: این میزان اعتبار نسبت به بودجه مصوب امسال با 137 میلیارد تومان اعتبار، حدود 45 درصد افزایش داشته است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تصویب و تخصیص این میزان اعتبار گفت: در حال حاضر پروژه راه آهن غرب چند ماهی است که توسط قرارگاه خاتم(ص) فعال شده و شتاب خوبی گرفته و امیدواریم تخصیص اعتبارات بیشتر بتواند شتاب پروژه را افزایش دهد.

فرامرزیان با اشاره به تصویب بودجه 600 میلیارد تومانی در سفر هیات دولت به استان کرمانشاه برای پروژه راه آهن غرب کشور گفت: تاکنون از این میزان اعتبار 100 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: جذب اعتبارات سفر هیات دولت تا سال 1403 ادامه دارد.

مجری طرح راه آهن غرب کشور گفت: با توجه به منابع بودجه سالانه و سفر هیات دولت، در حال حاضر پروژه شتاب خوبی گرفته و به سرعت در حال پیشروی به سمت اسلام آبادغرب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار باشد، قطار سال 1403 به اسلام آبادغرب می رسد

اعتبار باشد، قطار سال 1403 به اسلام آبادغرب می رسد