مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 07:252023-01-25سياسي

در صورت اطمینان از امنیت امتحانات نهایی«تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور» افزایش می یابد


قائم مقام و دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، با بیان اینکه اگر از امنیت و صحت امتحانات نهایی آموزش و پرورش اطمینان حاصل کنیم، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور را افزایش خواهیم داد؛ - در صورت اطمینان از امنیت امتحانات نهایی تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور افزایش می یابد قائم مقام و دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، با بیان اینکه اگر از امنیت و صحت امتحانات نهایی آموزش و پرورش اطمینان حاصل کنیم، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور را افزایش خواهیم داد؛ تصریح کرد: به دنبال افزایش میزان تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش نهایی کنکور داوطلبان هستیم.

در حال حاضر بر اساس آنچه از قبل تصویب شده میزان تاثیر سوابق تحصیلی تا سقف 60 درصد افزایش خواهد یافت که این میزان باید اضافه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور کبگانیان در حاشیه جلسه شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور ضمن اعلام این مطلب گفت: صد و شصت و نهمین جلسه شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور برگزار شد و در آن و گزارشی در ارتباط با نحوه اجرای نوبت نخست کنکور و مصوبه سنجش و پذیرش شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد.

کنکور 1402 برای آموزش و پرورش متفاوت بود وی با بیان اینکه سازمان سنجش آموزش کشور و مرکز سنجش آموزش وزارت آموزش و پرورش به عنوان مجریان مصوبه سنجش و پذیرش شورای عالی انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت اطمینان از امنیت امتحانات نهایی«تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور» افزایش می یابد

در صورت اطمینان از امنیت امتحانات نهایی«تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور» افزایش می یابد