مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 01:402023-01-24سياسي

وعده های استاندار به روستاییان سرخه


به دغدغه و مطالبات مردم روستاهای استان و از جمله روستاهای شهرستان سرخه پاسخی در خور دهد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان وعده داد: به دغدغه و مطالبات مردم روستاهای استان و از جمله روستاهای شهرستان سرخه پاسخی در خور دهد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامچاهد4بهمن در دیدار با مردم روستای عبدالله آباد شهرستان سرخه که در قالب سفر کاروان خدمت انجام شد اظهار کرد: دغدغه و مطالبات مطروح شده از سوی مردم روستای عبداله آباد سرخه در خصوص معادن، ساماندهی راه دسترسی، بهبود خط انتقال آب شرب، مسکن، بند خاکی و آبخیزداری و سایر موارد پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه بسیار خرسندم که امروز برای دومین بار در جمع مردم متدین، مذهبی، انقلابی و ولایتمدار روستای عبداله آباد توفیق حضور پیدا کردم افزود: روستاییان گرانقدر ، دوستدار انقلاب اسلامی بوده و همواره در تمامی برهه های مختلف پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: تاکنون به 285 روستای سطح استان سفر و بازدید داشتیم و بیش از 500 مصوبه به تصویب رسیده که بالغ بر 84 درصد این مصوبات تا امروز اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در خصوص سفرهای استانی ریاست جمهوری تمجید کرده و فرمودند این سفر ها تاثیر گذار است، قطعا در سفرهای شهرستانی نیز خروجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های استاندار به روستاییان سرخه

وعده های استاندار به روستاییان سرخه