مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 23:252023-01-24سياسي

78 درصد مدیران استان سمنان تغییر کردند/ ضرورت پاسخگویی مدیران


معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه 78 درصد مدیران استان در دولت سیزدهم تغییر کردند، گفت: مدیران باید در معرض نقد قرار گرفته و پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ریواده در نشست هم اندیشی با حضور خبرنگاران به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه فلسفه دولت سیزدهم در حوزه اقناع سازی و پاسخگویی به مردم تعریف می شود که طبیعتاً این موضوع در استان سمنان و بین مدیران استانی نیز ابلاغ شده است، تاکید کرد: شورای اطلاع رسانی استان بیش از هر زمان با دبیری استاندار فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دبیری شورای اطلاع رسانی در استان ها را به شخص استانداران سپرده و این نشان از اهمیت پاسخگویی به مردم دارد، افزود: این شورا مدیران را مکلف کرده تا در صورت بروز ابهام یا پرسش از سوی خبرنگاران، مدیران اجرایی ظرف مدت یک ساعت می بایست پاسخگو باشند و حتی پاسخ خود را به صورت رونوشت به شورای اطلاع رسانی استان هم ارسال کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه رییس جمهور در ابتدای دولت از طرح تحولی رونمایی کرد که چالش ها و تحولات لازم در تمام عرصه ها در آن لحاظ شده است، ابراز کرد: همه دولت مردان وظیفه خود را بر حسب عملکرد به این سند تنظیم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 درصد مدیران استان سمنان تغییر کردند/ ضرورت پاسخگویی مدیران

78 درصد مدیران استان سمنان تغییر کردند/ ضرورت پاسخگویی مدیران